UUUUUU PIĘKNIE JEST

dzień dobry, latam w kółko po tym domciu jak szalona
lalalal byłam dzisiaj na mieście, miałam być z rana ale wyszło troche później haha
kupiłam mamie prezent<3 wszystko co najlepsze dla nieeeeeeej
czyżbym zamówiła sobie wszystko co chciałam?! TAAAAAAAAAAAAK
poza tym nie czuje tych świąt tak z deka, nie wiem czy tu chodzi tylko o 
przedświąteczny zakupowy szał, nie sądzę 
brat przyjechał ze stolicy czekam na niego bo upiekłam 
mu pierniczki kocham! :*

eeeeeeeeeee 
noż kurwa
zapomniałam, że kurierzy nie pracują w Wigilię:<
przypał 
oh i musze schować ten prezent dla mamy bo ona
to toooo lubi sobie przeszukiwać moje rzeczy
aj kochana haha :)

~więc nie pytaj co ze mną, jakoś trzymam się nieźle, chociaż wkurwia mnie to, wiesz, co ma być to będzie jeszcze





dzięki braciszku, kocham Cię:-* 



 
 



KOLEJNE ŚWIĘTA Z WAMI, KOCHAM WAS NAJMOCNIEJ
WSZYSTKIM ŻYCZĘ WESOŁYCH, SPOKOJNYCH, NAJLEPSZYCH 
ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA, ŻEBYŚCIE POCZULI
TĄ ATMOSFERĘ (nawet bez śniegu), POBYLI Z RODZINĄ, BYLI DLA SIEBIE MILI I CUDOWNI
WYMARZONYCH PREZENTÓW, HAJSU DUŻO, ŻEBYŚCIE POTEM
NIE RYCZELI, ŻE NIE MACIE NA NIC PIENIĘDZY
PIĘKNY CZAS KOCHANI<3
WEEEEESOLUTKICH PO RAZ 98278817!<3 




0 komentarze:

Prześlij komentarz