jesteś egoistką i ja jestem egoistą


co za niedojebany tydzień oooo boże
dobrze, że jutro najpiękniejsza sobota miesiąca hihih
nie wiem co się dzieje ze mną, cały czas bym spała tylko
zachodzę do domu o 15, spie do 22 potem się budze taka nieprzytomna
robie lekcje, kąpie się i znowu ide spać
no dziwne to bez kitu
bez zmian, ale w sumie po co zmieniać coś
na gorsze?
eleleloooo 
 
 
5 i 14 dni ładnie! <3 
 
 
 






 
 



 
 
 
 

Zastaw mnie – prosze cie
Wczoraj tak mówiłem, dzisiaj znów na rękach nosze cie..
Nie wiem sam, nie wiem nic
Co się dzieje w mojej głowie? Ciemno jasno, jasno ciemno
 Powiedz dlaczego tak bardzo lubisz znęcać się nade mną
Nie chcę więcej widzieć cie
Choć znów spotkamy się na pewno
I znów trafiamy na siebie przez przypadek gdzieś
Przez to sypie mi sie pod nogami grunt
Znów tylko ty, ja, my
na oślep jade gdzieś
Pod osłoną nocy zostaliśmy sami znów..

 


 

0 komentarze:

Prześlij komentarz