EJ MORDO WIESZ JAK JEST



(...)ale od złych słów, które się usłyszało, nie można się uratować, nawet jakbyś bardzo tego chciała.
 niby wszystko wraca do normy, następuje pojednanie ale ponad tymi słowami, które się tymczasem zagnieżdżają głęboko na dnie duszy i w twoim sercu. czekają, by w odpowiedniej chwili powrócić i znów coś znaczyć, coś niszczyć i powtarzać się tak długo, aż rozpadnie się wszystko, jak złudzenie

:)!

dzieeeeeeeeeeeeń dobry 
"wiesz, ze nigdy bym cie nie skrzywdził, moja malutka" :*
dobra wiosna, dobry czas 
za 24 dni, 16 :*
tatatata 
święta wporząsiu, tzn były chujowe tak na oko
nie wiem gdzie ta magia sprzed laaaat 
ale cóż poradzić
zaczęłam robić notke chyba NOTE podsumowującą
2013 i jest tego tak dużo, myślałam że wszystko sobie elegancko
zrobie, wczoraj ale..
i nie wiem kiedy to skończe może w przyszłym roku ahha
taki śmieszek ze mnie spać mi sie chce
ale byłam już rano na mieście kupiłam co miałam kupić
teraz siedze i potem chyba z bratem :-*
UAUAUAUA ZJEBAŁAM :D:D



KOCHANIE 100 LAT :*


















0 komentarze:

Prześlij komentarz