CHRISTMAS:*

~tego się nie zapomina, to jak pierwsza dziewczyna


halo no witam<3 coraz bliżej śśśświęta, coraz bliżej święta hyhy
wszystko już jest dobrze, albo przynajmniej coraz lepiej
jedna sprawa nie mam pytań, ty sie tam pierdolnij w ten pusty łeb chłopie 
jeszcze chyba nigdy tak nie czekałam na piątunio i w końcu beng jest
a ja sie źle czuje, pzdr haha 
i nie pooooooooooszłam na angielski ale poleżałam sobie za to i chyba bede musiała iść
do sklepu zaraz ale nie wiem jak wstane haha
chce poniedziałku już bo brat mi przywiezie moją kurtke:<:<
boże mam taką beke z mojej mamci ahahhaha psikałyśmy sie wczoraj w sklepie perfumami, 
bo chciałyśmy wybrać jakieś hahah i tak jebią nam ubrania teraz tym, że heeeeeeeej
a ta łazi po domu i mówi co tak śmierdzi tu
musze oglądnąć sobie coś, jakiś serialik na wspólnej te sprawy
dzisiaj wigilia w szkółce i oliwka u mnie i najzyzzzz<3 MEMORIES:) 

tiimititmtim kozzaaaak


















no i gdzie mój króliczek jest he?
HE! :*:*:*:*:*


0 komentarze:

Prześlij komentarz