2013...

jaki był był ten rok? :) pełen zmian zmian zmian, ludzi, miejsc, przypałów, przyjaźni, miłości
pełen rozstań i powrotów..
styczeń-lipiec zdecydowanie najlepszy czas.. NAJLEPSZY
 i nie mogę powiedzieć, nawet gdybym chciała, że nie był
BO BYŁ 
2013 rok błędów, niekoniecznie moich
ale tych moich też było w chuj 
non stop traciłam wiare w ludzi i w to, że może być lepiej 
wątpiłam-a nie powinnam, bo nie miałam powodów
caaaaaaaaały czas tęskniłam 
i kiedy zdobywałam to co chcę, 
przestawało mi zależeć
nie mogłabym powiedzieć teraz, że żałuję
bo nie będę żałowała tego nigdy
jedyne czego żałuje to właśnie tego
że nie wybrałam odpowiedniej drogi wtedy
bo gdybym wybrała ją wtedy
zapewne teraz byłabym 
najszczęśliwsza 
ale zdaje sobie sprawe, że czas nigdy nie zawraca
i zdążyłam sie pogodzić z tym, że jest tak a nie inaczej
i że inaczej już nie będzie
sentymentalnie
pisze to, w tle nasza piosenka kochanie :)

"nie skończy się świat, jeśli ty się skończysz, ale będzie coraz gorzej jeśli sam się pogorszysz, mówię to do siebie codziennie - będzie lepiej jak na lepsze się zmienię"

nooooo i zmieniłam sie ziomeczki
haha oprócz tego poznałam mega dużo zajebistych ludzi
byłam na cudownych wakacjach 
z najlepszą osobą, jaką kiedykolwiek mogłam spotkać
i mimo tego, że tak różnie między nami
kocham cie najbardziej na całym świecie
i przepraszam za każdą krzywdę :-*
kolejny rok razem niunia<3<3<3 


"było minęło, nie wróci więcej już" 

jezu maluszki i to nasz też kolejny rok
3 lata! czczcyz trzyyy
poza tym cały 2013 kali paluch wwo
toototot<3 i końcóweczka wspomnieniowo gm 
wspomnieniowo~ na pewno kurwa takie słowo istnieje
16 lat zaraz a ja nie potrafie sie wysłowić POZDRO


"Ponoć braci się nie traci nigdy was nie zapomnę,

to już nie te czasy one nie wrócą już nigdy

w pamięci mam obrazy chwile szczęścia i krzywdy
(...) PO MARZENIA SKIERUJ DŁOŃ"


łaaaaaaaaa, podsumowując kochani
mogę powiedzieć, że życie mnie nauczyło 
pewnych zachowań 
i pewnych sytuacji, w których mogę sie znaleźć
mimo i pomimo:) 
nie wiem co jeszcze mogłabym zmienić
raczej nic, siebie troche może 
bo nie umiem okazywać tym odpowiednim
ludziom, że mi zależy xx 
i wychodzi na to że to JA zawsze mam 
wyjebane i to MNIE nigdy nic nie interere



SPALAM MOSTY
2014 BĄDŹ LEPSZY, NAJLEPSZY Z NAJLEPSZYCH
ZACZYNAMY OD NOWAAAAAA<3!


a teraz zdjęcia z całego 2013 
jezu to naprawdę był piękny czas.... 
i tak tych najlepszych chwil nie mogę tu pokazać
bo wiecie haha



kocham 
zakończenie tego roku





















































































































W NOWYM ROKU DUŻO MIŁOŚCI
SZCZĘŚCIA
PIENIĘDZY
ZDROWIA
SPEŁNIENIA MARZEŃ
I WSZYSTKIEGO CO MACIE
W SERDUSZKACH :*





0 komentarze:

Prześlij komentarz