nie ma ciebie, nie ma mnie, nie ma nas, nie masz mnie, nie mam jej


W SUMIE TO MAMY KWIECIEŃ ZA PARE DNI HOHOOHOH
łaadnie, wiosna ładnie, słońce ładnie 
i wszystko byłoby najlepiej, gdyby nie pare takich innych spraw 
haha:) a w ogóle to przestawiamy czas dzisiaj, już chyba
bede spała ze 3 godziny tylko a i tak do szkoły bede sie spóźniać xx
wróciłam z miasta, leże sobie terazzzz bo jestem zmęczona
niewyspana, zła i o 
i nie wiem gdzie mój emi i mi smutno bez niego:(
opsops ide słuchać muzyyyyyki dalej dalej dalej 
w sumie to tylko to mnie uspokaja już


Daj miłością ukojenie, zdejmij stresu cierń

Dla Ciebie w każdej chwili, tam gdzie chcesz zanieś mnie

Chciałbym, odejść przed Tobą by nigdy nie poczuć pustki

Chciałbym, żyć wiecznie z Tobą by nigdy Cię nie porzucić



 
 
 

 








 


0 komentarze:

Prześlij komentarz