taka z ciebie niunia:)

ja pierdole czemu mi to robisz kiedy kocham cie
(...)
po co te bajki że bardzo też to boli cie
PRZESTAŃ JUŻ PIERDOLIĆ TE GŁUPOTY PROSZE CIE
nie myśl, że będziemy mogli cofnąć się 
jeśli powiesz mi, że chcesz mocno mnie
tak i wiedz, że to łamie mi serce ale kurwa
NIE CHCE WIDZIEĆ CIEBIE WIĘCEJ NIGDY WIĘCEJ

tyle w temacie

ej no chciałam zostawić tylko ten cytat na górze
ale tak tu dawno nie byłam, że chyba coś napisze
a więc
SIE DZIEJE SIE O 180 STOPNI WSZYSTKO
noooo nie wierze haha
szkoła git, dom git, kupie mamie kwiaty za to co
zrobiła dla mnie w piątek, naaajlepsza :*
poza tym ok 
hahah nie no bez bek mordy
musze sie ogarnąć bo wyglądam tak jak wyglądałam pare godzin temu
a brat czeka
tak siedzesiedze i myśle co mam napisać 
wyszlam z wprawy niedobrze
ale za to nadrobiłam moje piekne w11 na wspólnej i ukrytą
NAJLEPIEJ

"tak bardzo byłaś jedna, jedna jak nigdy, nigdy nikt...":)





 
 

 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz