S I E M A N O O O O O O!

nooooooooooo nie wierze, że to robie
5/365!
zanim tu dotarłam po drodze założyłam pb
którego nie chciało mi się rozkminiać, zdenerwowałam sie
i wróciłaaaaam....
OLA<3
ciekawe jak przestawie się na tryb szkolny,
jak przez ten cały czas wstawałam o tej godzinie,
o której normalnie kończyłam lekcje HA-HA-HA
wariatka, dzisiaj pierwszy raz tak raniutko się ogarnęłam
od 8 może do 16 poza domem,
nogi mi włażą w dupe heheheh
ide się położyć zaraz i czekam na kogoś
kto może mnie odwiedzi, a może nie
a może chuj z tym i sobie zasne słodko, teeeeeż fajnie
bardzo dziwnie mi tu pisać po takiej przerwie, ale w sumie mamy
SUPERPRZEKOZACKI 2015 ROK więc warto zacząć od nowa :*
co do roku 2014, to może o tym nie mówmy
 

 

"życie jest jedno, pewnie dobrze to czujesz, co nie?

życie dziwka, miałeś walić je i co? pewnie wali cię

życie to boisko zawsze walą po nogach

typy walą po nosach, panny walą po rogach.."

 
 
 
 
 
 











 
 
 


 
 
 ukochani pozdrawiam i przesyłam buziaczki :*

2 komentarze: