MASZ TRZY MILIARDY ALTERNATYW

 

stara dupa ze mnie już, hehehhehe :<
nie no witam po dłuższej przerwie, wybaczcie mi tą nieobecność ale troche
się dzieje sieeeeee dzieje
do pogody nie mam pytań, gównixxx
do szkoły, niektórych ludzi i wydarzeń TEŻ PYTAŃ BRAK
jaaa to bym proponowała w końcu zająć się swoim życiem 
i mieć w dupie to co kto robi z kim gdzie po co i na co
wyjebane dajcie żyć :)
wczoraj miło dzisiaj jeszcze milej z moimi najpiękniejszymi paniami na świecie
oooooouauauuaauua <3! niunieee
JESTEM POD WRAŻENIEM, MAMA PIERWRZY RAZ DOPRAWIŁA
ZUPE TAK, ŻE NIE MUSZĘ JUŻ NICZEGO DODAWAĆ HAHAHHAHA  
 
ps miałam piękne urodziny i dziękuje osobom, które się do tego przyczyniły :*
 
 
 










 
 
 

"Wiesz co? Niezła jesteś
Ile taki związek miał przetrwać jeszcze
Cały czas o Tobie myślę, tęsknie
Wróć do mnie proszę, nagrać sextape
Trudno ogarnąć chama to fakt, ale Ty jedyna miałaś szanse, mała
Przyznam, czułem się z Tobą jak w snach
Był taki czas, masz i się jaraj"

 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz