6/365

a mooooże pobawię się trochę w ciocie dobrą rade hahahahha
tak jak te wszystkie panny wokół,
 które myślą, że pozjadały rozumy
a prawda jest taka, że wiedzą, w sumie... NIE WIEDZĄ NIC
te niektóre zmarnują sobie życie jeszcze trochę
przez to co robią, ale w sumie to nie mój interereres
 
15:15 ojeeeej:>
fajnie, że wstałam z łóżka
faaaaaaaaaaaaajnie, że zajęłam się lekcjami
fajnie, że nie wiem nawet co zadane kurwa
nie wiem czy plan mam ten sam, czy się zmienił
jeszcze akurat ŚRODA to najgorszy dzień tygodnia
nie przeeeeeżyje


ps. dzięki, że znowu jesteście tu!<3 
 
 
 
 



 

 
 
 
 

 


   "Ja teraz to wiem kogo słuchać a kogo już nie

Komu ufać i wiem kto łże jak pies
I nie warto wspominać i nie warto się spinać
I kto nawet nie jest wart słów PIERDOLIĆ SIĘ

(...)

Nie każdy ziom w życiu wart był mojej uwagi
Tak jak jeden kieliszek nie zbuduje przyjaźni..."

 

0 komentarze:

Prześlij komentarz