4 5 6 5 4 świat się kręci

nienienienienieeee nie zrozumiem nigdy, jak można brać sie za byłe/byłych swoich kumpli/przyjaciółek
to gorsze niż cokolwiek, haaaaha...
albo jeszcze lepiej, chłopak ma dziewczyne
w sumie to już poważniejszy związek
a on napierdala milionami telefonów i sms'ów
do innych cudownych, wyjątkowych "KOLEŻANEK"
lub najlepiej do tych swoich ex
masz kobietę już to się nią po prostu zajmij,
skoro jest "najlepsza" i "kochasz ją najbardziej na świecie"
bo potem będzie tworzył się problem,
 ale jak przyjdzie co do czego to kto będzie winny?
HA
HA
HA
NO NA PEWNO NIE TEN KTO ZAWINIŁ :)
 
 
dobrze mamy piątek piąteczek, zajebisty!
wróciłam do domu, zamarzłam milion razy
dzisiaj poszłam na 4 lekcje, bo oczywiście zasnęłam
po tym jak wyłączyłam budzik, ale chuj
dostałam dzisiaj dwie 6 z woku haha
ostatni raz 6 chyba dostałam w podstawówce
szaleństwo bez kitu
w końcu udało mi się podłączyć ten telefon do komputera
i nie będę musiała zdjęć przesyłać na maila hahahhaa  
nie chce tego weekendu niestety, ale minie on i za tydzień
w końcu będę z moimi paniami <3
tyle rzeczy mam do przemyśleniaaaaaaaa, niefajnie
w ogóle to mam ochote zostać psychologiem 
z pewnością będę spała na $$$$$$
tą swoją drogę życiową to nie wiem kiedy wybiorę
chyba ktoś musi mi pomóc w tym, bo sama za wiele nie zdziałam
mama też mi nie pomoże, bo jak jej mówię o kosmetologii
to ta do mnie o jakiejś KOSMETYCZCE i robieniu TIPSÓW
pozdro 600 mamo, dzięki za 16/17 letnie wsparcie
hehehehhh, Angela przez telefon taka słodziutka ojeeeju<3
za dużo napisałam.. jestem na siebie zła, ale ide już się kąpać i zasne,
zawsze przed snem myśle o przeszłości, chyba muszę zmienić nawyki
CZAS NAJWYŻSZY :) dobranoc!

ps. przypomnę, że za 12 dni moje urodziny
kup mi ktoś kwiatuszka :<




 
 
 
 
najcudowniejsze



 
O.

0 komentarze:

Prześlij komentarz