18.01.2015

wróciłam wczoraj do domu
myśle, OLAAAAAAAAAAA CZUJESZ SIE DOBRZE MOŻE COŚ TU NAPISZESZ? 
napisałam, ale popełniłam błąd zamykając oczy na 5 sekund
a potem już niestety nastał nowy dzień haha
powiem Wam, że jeszcze nigdy nie miałam tak prawdziwych
ludzi przy sobie, jestem pod wrażeniem DZIĘKI ❤️
tylko przykro, że czas pokazuje kto jest kim
moje noworoczne postanowienie mówiące o tym, żeby
mieć WY JE BA NE w ludzi, którzy w dupie byli i nie mają
pojęcia o pewnych sprawach, ale ciągle
o nich mówią mówią mówią, jest
realizowane w 95%
takżeeeee nienajgorzej
 ps. pozdro 100 dla Oliwki, która po balecie straciła telefon
BEZ LIPY GŁOWA DO GÓRY PIĘKNA HAHA :-*
 
 
 
happiness
 
 
 

 "Wiara uczy wybaczać,
(...)
Po drugie, przyjaźni nie definiuje, najszczerszą przyjaźń się czuje
nie oszukuje i mówie, NIE USZCZĘŚLIWISZ WSZYSTKICH,
przede wszystkim, BĄDŹ BLISKI DLA BLISKICH"
 
 

0 komentarze:

Prześlij komentarz